Eurosport HD pro téměř tři miliony
Sportovní kanál Eurosport, vlastněný sítí TF1, je v současnosti dostupný v 59 zemích světa a dvaceti jazykových mutacích. Kanál ve standardním SD rozlišení je dostupný v 116,8 milionů domácností na celém světě, z toho 75,2 milionů domácností má Eurosport předplacený v rámci základního nebo rozšířeného programového balíčku. Rozjezd HD kanálu měl Eurosportu pomoci navýšit reklamní příjmy, které se v meziročním srovnání propadly o 26,9 procenta.
Kombinace HD kanálu a zvyšujícího se počtu předplatitelů ze střední a východní Evropy a některých zemí Středomoří znamenal pro Eurosport za první pololetí letošního roku celkový zisk 147.3 milionů euro, což znamená pokles o pouhá dvě procenta oproti prvním šesti měsícům roku 2008. Provozní zisk za první pololetí roku 2009 dosáhl 21,4 milionu euro, to je o 3,1 milionů euro více než za první pololetí roku 2008.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz