Pepa tančí na festivalech
KAMPAŇ:Povltavské mlékárny využívají touto letní aktivitou méně tradiční komunikační kanály, a posouvají tak značku Sedlčanský blíže mladší cílové skupině. Zároveň zde prezentují nové, méně tradiční formy přípravy svých výrobků. Formou stánkového prodeje se prezentovali už na rockovém festivalu Bořeň Mysteria, pořádaném v letním amfiteátru Kyselka v Bílině a na Velkém mejdanu hudby 60. až 80. let ve Vleticích. Další ze série letních open air festivalů budou následovat. Koncept akce a realizaci připravila agentura Euro RSCG Prague a Euro RSCG Sports & Entertainment.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz