Nadace zdvojnásobí výtěžek kampaně
Nadace O2 tuto kampaň podpoří a zdvojnásobí výtěžek z dárcovských SMS, které lidé pošlou Lince bezpečí v období od 1. července do 15. září 2009. Cílem nové kampaně je poděkovat všem, kteří prostřednictvím DMS přispívají Lince bezpečí a zároveň oslovit další možné dárce. Nadace O2 kromě zdvojnásobení dárcovských SMS zajistí pro tuto kampaň inzertní prostory v médiích zdarma.
"Sdružení Linka bezpečí letos oslaví již 15 let a právě tak dlouho jí stojíme po boku jako generální partner," říká ředitelka Nadace O2 Ivana Šatrová. „Každoročně od nás získává veškeré telekomunikační služby zdarma a zároveň přispíváme na mzdy konzultantů, kteří na krizových linkách pomáhají dětem,“ doplňuje.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři