Výtěžek Pomozte dětem je 15 milionů
Novinářům to řekli organizátoři. Peníze mají pomoci znevýhodněným a ohroženým dětem. Za jedenáct let trvání projektu dárci přispěli 131 miliony. Sbírka je společným projektem České televize (ČT) a Nadace rozvoje občanské společnosti (NROS). Jejím symbolem je žluté kuře s červenobílým záchranným kruhem.
V populaci jsou děti, které potřebují pomoc a kterým ani rodina ani stát nemohou tuto pomoc zajistit vlastními silami, naštěstí existují neziskové organizace, které umějí pomáhat, řekla dnes ředitelka NROS Hana Šilhánová. Za první dekádu projektu se vybralo přes 116 milionů korun, peníze pomohly asi 143.000 dětí prostřednictvím 910 projektů.
Výběrové řízení vyhlášené v půlce května rozhodne, které neziskové organizace projekt finančně podpoří. Uzávěrka projektů je 30. června. K dětem se peníze z letošní sbírky dostanou na podzim.
Výše příspěvků se za poslední čtyři ročníky významně neliší. Posílil však podíl smluvních darů, naopak oslabují dárcovské SMS, uvedla vedoucí projektu Blanka Šrámková. Podle ní přibývá i těch, kteří žádají o daňové doklady. Podle sponzorů je vybraná částka pozitivním signálem, že lidé chtějí pomáhat navzdory krizi.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři