Digitalizace způsobila ztráty
Na konferenci Digimedia 2009 to dnes řekl manažer programu digitalizace České televize Pavel Hanuš. "Mediální trh se dostává na tři až čtyři roky do deficitu. Náklady na digitalizaci jsou sice nižší než se předpokládalo, ale došlo k propadu reklamního trhu. Pokud dojde na konci letošního roku oživení, bilance se vyrovná až v roce 2011," řekl Hanuš. Podle něj je 50 procent digitalizačního procesu v režii ČT. Kvůli tomu se ČT potýká i s největšími negativními dopady. "Například vypnutím vysílače pro ČT2 jsme ztratili značnou část sledovanosti," podotkl.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři