Šrotovné nabízí další firmy
Šrotovné nabízí i prodejci cyklistických a lyžařských potřeb a svou vlastní verzi má také výrobce nožů. Prodejci se shodují, že jim tato forma propagace přinesla větší zájem a některým i vyšší tržby, reklamní odborníci to ale považují za dočasnou záležitost.
Slevu 1000 korun při nákupu nového kola a odevzdání starého nabízí zákazníkům od začátku června například ostravský prodejce cyklistických a lyžařských potřeb Madeja sport. "Oslovili jsme hlavně střední třídu a během dvou týdnů se nám shromáždilo kolem 25 kol. Akce splnila účel jak v reklamě, tak v tržbách," řekl zástupce vedoucího Radim Souček.
Podobné pozitivní zkušenosti má i brněnská společnost Top Office, která od února slibovala šrotovné na kancelářský nábytek. "Objevilo se několik článků v novinách, což považujeme za úspěch," uvedl marketingový ředitel Martin Chovanec. Celkem firma díky této reklamní akci prodala přibližně 350 židlí.
Vyšší zájem po zavedení takzvaného montérkovného, což je sleva 119 Kč po odevzdání jakékoliv staré montérkové soupravy a nákupu nové, zaznamenala také firma Canis Safety z Petřvaldu na Karvinsku. "Lidé zareagovali a staré montérky nosí," řekl Lubomír Tatarko, který má na starosti ve společnosti marketing.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz