Greenpeace proti silným brandům
Supermarkety ovšem tvrdí, že pravidelně sledují své dodavatele a popírají, že by prodávaly hovězí maso z oblasti Amazonky. Zpráva Greenpeace konstatuje, že mnoho společností vydělává na mase z farem zodpovědných za nelegální odstraňování lesů. Aktivisté Greenpeace také zkoumali obchodování s brazilským zbožím, jež má svůj původ na podobných farmách – například Adidas, Timberland a Clarks Shoes. Environmentalistická aktivistická skupina doufá, že zpráva přiměje společnosti k tomu, aby nekupovaly suroviny a výrobky z farem zodpovědných za mizení lesů. Cílem je také přimět spotřebitele, aby tlačili na supermarkety a známé značky a nutili je pročistit své dodavatelské řetězce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz