Marketing značky Radegast povede nový brand manager Josef Jalůvka
Novým senior brand managerem značky Radegast v Česku a na Slovensku se stal Josef Jalůvka. Má 10leté zkušenosti na různých pozicích v obchodu i marketingu, především z Plzeňského Prazdroje.
Josef Jalůvka je od dubna 2021 zodpovědný za všechny marketingové aktivity značky Radegast v České republice i na Slovensku a bude dál rozvíjet úspěšný koncept „Život je hořký. Bohudík!“
„Značka Radegast je ve skvělé formě. Přede mnou a mým týmem jsou teď další nové „hořké“ projekty, výzvy a příběhy, na které se velmi těším. K těm nejbližším budou patřit nová image kampaň nebo start komunikace na slovenském trhu,“ říká Josef Jalůvka, který začal v Plzeňském Prazdroji pracovat již před 7 lety.
Josef Jalůvka působil posledního dva a půl roku na pozici Senior Brand Manager pro Birell na Slovensku, kde měl na starosti produktové inovace i reklamní kampaně. Mezi jeho hlavní projekty patřil start Coly od Birellu a velmi úspěšná a oceňovaná kampaň „S Birellom nenafúkaš.“
Rodák z Kopřivnice vystudoval Masarykovu univerzitu v Brně, část studia strávil v zahraničí na Montpellier Business School ve Francii. Volný čas nejraději tráví v přírodě.
- V pivovaru Radegast se vaří pivo od roku 1970 a 3. prosince 2020 oslavil 50 let od uvaření první várky piva. Oblibu si získalo díky své charakteristické výrazně hořké chuti.
- Pivovar Radegast je vyhledávaným turistickým cílem, který každoročně navštíví téměř 50 tis. lidí. Je součástí projektu Technotrasa, kam patří nejvýznamnější památky Moravskoslezského kraje.
- Pivovar Radegast investoval za posledních 10 let desítky milionů korun do vodohospodářských projektů a během tohoto období snížil spotřebu vody potřebnou na výrobu piva o 38 %. V roce 2018 spotřeboval pouze 2,51 hl vody na výrobu 1 hl piva, dosáhl nejlepšího výsledku v historii a zařadil se tak mezi pivovary, které patří v šetření s vodou k nejlepším na světě.
- Pivovar Radegast je součástí Plzeňského Prazdroje. S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v České republice a největším exportérem českého piva.
- Plzeňský Prazdroj získal v letech 2019 a 2020 v žebříčku Byznysu pro společnost TOP Odpovědná firma nejvýznamnější ocenění – Trendsetter za to, že dlouhodobě v Česku udává směr v oblasti udržitelnosti a přináší nové inspirativní podněty k odpovědnosti v podnikání.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Miroslav Novák, AKCENTA
Utlumená aktivita v tuzemském výrobním sektoru pokračuje – PMI (září 2024)
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ocelářská krize v Číně: Ceny železné rudy čelí prudkému oslabení
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři