Reklamní kampaň pro MF
Cílem kampaně je informovat zejména knižní veřejnost o partnerství Mladé fronty s licenčním pořadem BBC Kniha mého srdce, který na ČT moderuje Jaroslav Dušek. Součástí projektu byla výroba inzerátu, plakátu, banneru a také TV spotu – sponzoringové upoutávky.
„Oslovili jsme společnost Jazz Communications, protože pracuje i pro jiné divize našeho nakladatelství, a ty jsou s nimi spokojeny,“ řekla Magdaléna Potměšilová, vedoucí marketingu a PR divize Knihy MF. „Významnou pomocí při přípravě kampaně byla také spolupráce s Domem knihy Kanzelsberger,“ dodala Potměšilová. V něm byly pořízeny podkladové fotografie, které se následně použily na vytvoření reklamních plakátů, inzerátů a bannerů. Vlastní sponzoringovou upoutávku bylo nutné přichystat ve velice krátkém čase. „Ze strany klienta byl vznesen požadavek na rychlé, designově čisté a zároveň levné řešení upoutávky,“ uvedl Jan Zachariáš, výkonný ředitel Jazz Communications.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři