VZP rozjíždí testovací kampaň
Na webových stránkách www.testpojistovny.cz jsou v dotazníku zformulovány otázky tak, aby si klienti pojišťoven mohli odpovědi na ně ověřit nebo zjistit. Test by měl například napovědět, zda jsou všechny pojišťovny schopné pokrýt i ty nejnáročnější zákroky, nebo zda svým klientům nabízejí zázemí a podporu za každé situace. Součástí kampaně je také distribuce letáku v podobě dotazníků, bannery, inzerce, spoty v rádiích a rámečky ve vlacích. Kampaň poběží ve všech čtrnácti regionech a její první fáze potrvá do konce června.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři