Kanzelsberger na Facebooku
„Nemůžeme být stranou současného fenoménu, jakým sociální sítě jsou. I když od nové prezentace neočekáváme přímé prodejní efekty, považujeme za správné být našim zákazníkům nablízku i zde,“ vysvětluje Zdeněk Fekar z oddělení marketingu a public relations firmy. Podle dřívějšího průzkumu 80,2 % zákazníků knihkupectví pravidelně využívá internet.
Facebookovská prezentace zatím obsahuje základní informace o firmě, pozvánky na plánované autogramiády či vtipné video oceněné v kreativní soutěži Zlatá pecka. Ještě tento týden přibudou uživatelské soutěže na podporu získání dalších fanoušků stránky. „Aby byly stránky do budoucna dostatečně atraktivní, počítáme rovněž se zapojením našich obchodních partnerů,“ dodává Fekar.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz