Bertelsmann ve ztrátě
Důvodem byl pokles příjmů z reklamy a výdajů spotřebitelů způsobený globální ekonomickou krizí. Čistá ztráta za tři měsíce do konce března činila 78 milionů eur (2,1 miliardy Kč) ve srovnání se ziskem 35 milionů eur ve stejném období loni. Společnost současně v dnešním prohlášení varovala, že za celý rok očekává pokles příjmů.
Příjmy se v prvním čtvrtletí snížily o osm procent na 3,5 miliardy eur. Příjmy z reklamy se na celkových příjmech podílejí zhruba 30 procenty. Provozní zisk se propadl o více než 50 procent na 115 milionů eur.
Za celý letošní rok firma očekává pokles příjmů a provozního zisku. Bližší čísla ale zatím neuvedla, protože ty podle ní budou záviset na konečné síle a délce ekonomického poklesu, napsaly agentury AP a Reuters.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři