Premiere zřejmě definitivně končí
Za vyklizení pozic na trhu tištěných periodik přitom nemůže klesající náklad, ale potíže s výnosy z reklamy. "Průměrný prodej časopisu je 35 tisíc kusů, ale i kdyby stoupl o dalších pět, inzerenty to nepřivábí," řekl serveru šéfredaktor Premiere Pavel Vondráček. Zadavatele reklamy podle něj odrazovalo, že nevěděli, pro koho je časopis dělán.
Česká verze Premiere přestává vycházet po devíti letech, udržela se téměř nejdéle z ostatních mutací - celkově jich jednu dobu vycházelo devět. Na trhu tištěných filmových magazínů tak zůstanou Cinema, Cinepur a Film a doba, napsal iDnes.
Podle informací serveru má vedení Premiere připravenou koncepci internetové verze. O obsah stránky by se měl starat zeštíhlený tým současné redakce. Start, který měl přijít v červenci, však není jistý.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři