Časopis roku s novými pravidly
"Důraz je položen na transparentnost, nezávislé hodnocení a důvěryhodnost soutěže. Také proto k nejvýznamnějším změnám došlo ve způsobu hodnocení titulů a v kategorizaci soutěže," uvedla unie. Vyhlášení výsledků za loňský rok předpokládá na přelomu května a června.
Unie rozdělila časopisy nově podle prodaného nákladu do pěti kategorií. Šestou kategorií je takzvaná Hvězda roku, kam jsou podle stanovených kritérií zařazeny všechny přihlášené tituly. Dále pod označením B2B soutěží časopisy se zaměřením na určité profesní skupiny. Za projekty s důrazem na využití předností internetu unie udělí ocenění Digitální počin. Poslední kategorií je Obálka roku.
Hodnocení v prvním kole zahrnuje meziroční indexy prodaného nákladu, čtenosti a objemu inzerce. Součet pořadí titulů podle indexů a pořadí podle výběru poroty určí tituly postupující do dalšího kola. V tom o vítězi hlasuje odborná porota, která bude na rozdíl od minulých ročníků složena pouze z odborníků působících v oblasti mediálního trhu a ze zástupců sponzorů.
Jednou z podmínek účasti je zaplacení přihlašovacího poplatku. Další novou podmínkou je, že titul musí být v systému Kanceláře ověřování nákladu ABC ČR měřen nejméně šest měsíců v roce předcházejícím hodnocenému roku.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz