Lemond startuje v dubnu
Začátkem dubna se v TV objeví nová komunikace Becherovky Lemond. Animované spoty navazují na loňský launch značky. Kampaň se neomezuje jen na televizi, v nové grafice je připravena komunikace, která se zaměří především na bary a kluby. Kromě netradičního grafického stylu se Becherovka Lemond snaží v masovém médiu zaujmout cílovou skupinu unikátním způsobem: do komerčního bloku bude vždy zasazena série třívteřinových animovaných spotů, ve kterých se i nadále značka prezentuje jako drink pro nečekaná spojení s claimem „Je to otevřené“. Zadavatelem původní kampaně, kterou vytvořili kreativci Mark/BBDO Ian Adams a Libor Oubrecht je Jan Becher Pernod Richard, produkci zajišťoval MimoFilm.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz