Časopis BIZ se mění na čtvrtletník
Časopis BIZ vychází od roku 2000, původně se s názvem e-biz věnoval v té době startujícímu „elektronickému“ byznysu. Časem se z něj stal časopis s mnohem širším zaměřením a podtitulem Opravdový byznys. Ačkoli je časopis čtenářsky velmi úspěšný (svědčí o tom množství pozitivních reakcí, které redakce dostává), není v současné době ekonomicky únosné vydávat časopis měsíčně. Byla by ale škoda, aby tak úspěšný projekt zaniknul, proto se vydavatelství rozhodlo pro změnu periodicity. Desetitisíce čtenářů tak nadále budou dostávat ty nejzajímavější informace z oblasti podnikání.
Každé číslo bude mít nově tematickou přílohu. Právě připravované číslo se tak bude věnovat eGovernmentu, v půli roku vyjde číslo zaměřené na ERP systémy, po prázdninách s tématem CRM systémy a před Vánocemi se bude redakce věnovat business intelligence. „V poslední době se vyrojilo několik fám o tom, že časopis BIZ zavíráme. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli veřejně vysvětlit, jakým směrem se naše úvahy ubírají,“ říká Martin Chlouba, šéfredaktor BIZu. „Časopis BIZ bude tedy nadále vycházet jako čtvrtletník. Pokud se v budoucnu opět objeví poptávka po měsíčníku, dokážeme na ni rychle zareagovat.“
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz