Výdaje za online reklamu stouply (12.3.2009)
Vyplývá to z údajů Sdružení pro internetovou reklamu zveřejněných na dnešní tiskové konferenci. Největším zadavatelem byla Sazka s výdaji téměř 14 milionů korun, následují Allianz Direct a Aukro.
Největší příjmy měl Seznam, který v lednu inkasoval 80 milionů korun, následuje Mafra (28,3 milionu Kč) a Centrum (25,6 milionu).
Nejvíce inzerce, celkem za 41 milionů, se věnovalo internetovému sázení, za reklamu na auta zadavatelé utratili 22 milionů a za inzerci pojišťovacích produktů 15,5 milionu korun.
Sdružení odhaduje, že celkové výdaje do internetové reklamy loni dosáhly pěti miliard korun, což internet řadí na třetí místo za televizi a tištěná média. Letos očekává růst o 26 procent na 6,3 miliardy korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.07.2024 Zbytek roku bude zajímavý jak na trzích, tak i v
19.07.2024 Malý háj: Ideální bydlení v nové čtvrti Prahy 10
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Nejhorší scénář pro pohonné hmoty? Kolik budeme platit v srpnu?
Pim Brands, Ronda Invest
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Zlato se opět vyhouplo přes úroveň 2 400 USD / Oz. Letní dovolenou neplánuje
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři