Poštovní spořitelna zdokonaluje web
„Cílem úpravy webu bylo zejména zlepšit dobrý dojem a být efektivním zdrojem informací. Podklady pro vývoj nového webu jsme čerpali mimo jiné z výzkumu na klientech Poštovní spořitelny, aby byl pro naše zákazníky co nejpřínosnější,“ prozradil ředitel marketingu Poštovní spořitelny Miroslav Seidl.
Mezi hlavní změny patří grafická úprava, která klade důraz na zviditelnění a zrychlení navigace mezi jednotlivými produkty a segmenty. Větší důraz byl také dán na sekci „Novinky“, která byla přesunuta na úvodní stranu. Vylepšeno bylo fulltextové vyhledávání a efektivních změn se dočkala také část „Poradíme vám“. K informacím o jednotlivých produktech pak byly přičleněny nové odkazy „Spočítejte si“ a „Sjednat“, které umožňují návštěvníkům stránek modelové výpočty, resp. požádat o schůzku na Finančním centru.
Tímto však změny na webu podle firmy nekončí. „V únoru na zákazníky budou čekat další nové funkce jako například dynamické mapy k finančním centrům a bankomatům, podílové fondy přímo na webu, kurzovní lístek a další,“ dodává Seidl. V delším období se pak plánuje také podpora prodejních funkcí webu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz