Play.cz s rekordní poslechovostí
"Extrémně chladná a zasněžená středa 7. ledna 2009 dokázala k poslechu českých on-line rádií prostřednictvím multimediálního serveru Play.cz přitáhnout rekordních 40 152 posluchačů," sdělil mediální zástupce Play.cz Jakub Fürsta.
Poslechovost rádií prostřednictvím této služby roste kontinuálně od říjnové proměny stránek Play.cz a stabilně se drží nad hranicí 38 tisíc současně připojených uživatelů. "Simultánně s poslechovostí roste i návštěvnost webových stránek. Ta se v měsíci prosinci 2008 pohybovala kolem 554 851 unikátních návštěvníků (zdroj: Google Analytics). Tyto výsledky jasně ukazují na stále rostoucí popularitu poslechu domácích rádií přes internet," konstatuje Fürsta.
Kromě českých rozhlasových stanic, které vysílají i pozemně v FM pásmu, Play.cz nabízí i celou řadu čistě internetových rádií, a to jak tuzemských, tak zahraničních. U rádií se navíc díky názvům právě hraných skladeb automaticky dohledávají videa ze serveru YouTube a tematicky spjaté články. "Eskalaci návštěvnosti můžeme přičíst i podzimní komunikační kampani, která zahrnovala kromě outdoor reklamy také rozhlas, internet a systematické media relations působení v různorodých titulech," míní mluvčí Play.cz.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři