POS Media v Makru
Firma nabídne klientům v řetězci Makro exkluzivně dva nové produkty: reklamní věž a reklamu na nákupních vozících. „Nabízet reklamní plochy v řetězci, jehož cílovou skupinou jsou výhradně podnikatelé, je pro nás novou výzvou. Zkušenosti máme prozatím pouze s obchodními sítěmi určenými převážně pro B2C, věřím ale, že i v tomto segmentu budeme moci využít dosavadních znalostí v oblasti POS,“ říká k rozšíření portfolia Country Manager Emil Kováč. „Makro Cash & Carry ČR je již od roku 1997 atraktivním místem pro obchodníky a pro naše klienty tak díky velikosti odběru zboží může představovat velmi zajímavou skupinu nakupujících. In-store reklamu zajišťujeme ve všech třinácti českých velkoobchodních centrech, včetně toho karlovarského, které bylo otevřeno začátkem prosince 2008,“ dodává.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz