Z francouzské televize mizí reklama
Dolní komora francouzského parlamentu schválila postupné rušení reklamy ve veřejnoprávní televizi loni počátkem prosince a v příštích dnech se k tomu má vyslovit Senát. V něm sice vládní Svaz pro lidové hnutí (UMP) nemá jako mezi poslanci většinu, všeobecně se ale očekává, že opatření schválí.
Parlament nestihl přijmout příslušný zákon do konce loňského roku, aby mohl platit od dnešního dne. Vedení televize ale přičinlivě, jak tvrdí odpůrci opatření, vydalo proto příslušné nařízení, aby vše začalo platit, jak loni slíbil prezident Nikolas Sarkozy.
Ten ostatně vše inicioval se zdůvodněním, že jde o "zkvalitnění služby veřejnosti" a že státní televize nemůže fungovat na základě tržních pravidel. Opozice ale tvrdí, že hlava státu chce dostat státní média pod svou kontrolu, a jak se podle kritiků prý již ukázalo, už tomu tak je.
Projekt předpokládá postupné rušení reklamy - nyní mizí z vysílání po 20:00 a až do 6:00. Definitivně má být reklama z veřejnoprávní televize odstraněna do konce roku 2011.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz