Stock dostal milionovou pokutu
Stock Plzeň porušil podle rady paragraf zákona o reklamě, který říká, že reklama na alkoholické nápoje nesmí být "zaměřena na osoby mladší 18 let, zejména nesmí tyto osoby ani osoby, které jako mladší 18 let vyhlížejí, zobrazovat při spotřebě alkoholických nápojů nebo nesmí využívat prvky, prostředky nebo akce, které osoby mladší 18 let oslovují".
Podle rady se tak stalo ve dvou mutacích reklamy na takzvaný "bílý" fernet, které byly premiérově odvysílány na Nově a Primě letos 8. března. "Ve spotu vystupují lidé, kteří evidentně vypadají, že jim není 18," řekl předseda rady Václav Žák.
Česká televize podle rady porušila zákon, když 20. února odvysílala na ČT2 pořad Ta naše povaha česká s podtitulem Srp, kladivo a "haknkrajc". ČT údajně v pořadu nedala prostor k vyjádření osobám s opačným názorem na otázku používání komunistické symboliky a legality komunistické strany. "Tím došlo k porušení povinnosti poskytovat objektivní a vyvážené informace nezbytné pro svobodné vytváření názorů," uvedla rada.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz