Logologic se sítí DigiLightů
Kromě výhradní přítomnosti formátu DigiLight v prestižním pražském obchodním centru Palladium jsou DigiLighty nově i v pražských obchodních centrech Palác Flora, Metropole Zličín, Nový Smíchov, Tesco Letňany. V tuto chvíli probíhají jednání s dalšími asi deseti obchodními centry o umístění nových panelů DigiLight v celé České republice. Investice do rozvoje sítě Logologic v řádech 10 milionů korun realizuje nadnárodní investiční skupina BXA Group.
DigiLight je unikátní reklamní nosič, který tvoří 71 palcová plazmová obrazovka, vertikálně osazená do stojanu z nerezové oceli s antireflexním krycím sklem. Celý systém je možné dálkově sledovat, konfigurovat, měnit reklamní motivy z počítačového centra, které je umístěno mimo nákupní centrum. Oproti tradičním mechanickým CitiLightům je tedy ovládání celé sítě DigiLightů mnohem rychlejší a jednodušší. Vzhledem k modernímu a přitažlivému designu je pak reklama umístěná na DigiLightech podle průzkumů o více než 30% sledovanější a tedy účinnější než u klasických CitiLightů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři