National Geographic zakládá herní divizi
Výsledkem bude ještě tento rok a na začátku příštího vydání titulů National Geographic: Panda, National Geographic: Africa, Sudoku Traveler: China, Rain Forests, Greencity a From The Bottom Up.
Protože však NG vnímá hry jako opravdu relevantní platformu pro sdělování zajímavých informací, nespokojila se s externími producenty a vydavateli a zakládá vlastní videoherní divizi, která bude hry vyvíjet a vydávat své pomocí na PC, PS3, PSN, Wii, DS a mobilech. Šéfem herní divize NG je Paul Levine, zatímco generálním manažerem je Chris Mate, dříve zaměstnaný v Take 2 a Bethesdě.
Cílem celé této aktivity NG je jednak inspirovat zákazníky k tomu, aby se zajímaly o globálně významné záležitosti a problémy, a dále pak více zviditelnit samotnou značku National Geographic. První hrou, která se pokusí jít ve šlépějích této filozofie, bude Herod's Lost Tomb. K dispozici bude na mobilech i PC (stahovatelná i Flash verze) a bude - v souladu s obsahem prosincového čísla NG - pojednávat o biblické postavě Heroda Velikého.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři