Sanoma zastavuje šest titulů
V portfoliu totiž nepatří ke strategicky důležitým a vydavatelství se chce v budoucnu soustředit na časopisy klíčové a také na příjmy z nových projektů. Podle generálního ředitele Sanomy Józsefa Steffa jsou důvodem ukončení magazínů nízké příjmy z inzerce a negativní výhled pro příští rok z důvodu očekávaných dopadů finanční krize. Navíc všechny tyto tituly vznikaly jako suplementy již zavedených magazínů. Vydavatelství navíc v budoucnu projde restrukturalizací, která si vyžádá odchod 70 zaměstnanců z prakticky všech pozic.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři