PRE s kampaní k úsporám elektřiny
Jejím prostřednictvím hodlá společnost Pražská energetika říci Pražanům, že mohou výrazně snížit spotřebu energie, a tím i výdaje rodinných rozpočtů. PRE zároveň ukazuje, kde zájemci najdou podrobné informace a postupy. Komunikační kampaň se objeví například na billboardech, internetových portálech či v tramvajích.
„Úspory energie jsou v dnešní době aktuálním tématem. Kampaň by měla spotřebitelům ukázat cesty a opatření vedoucí ke konkrétním úsporám elektřiny a následně ke snížení celkových výdajů, a to bez zásadního omezení životního standardu,“ uvedl tiskový mluvčí PRE Petr Holubec,.
Výchozím bodem kampaně byl projekt s názvem Pražákovi šetří s PRE, který měl potvrdit možnosti úspor reálným měřením v konkrétních rodinách a ne pouze teoretickými úvahami. Zástupci PRE navštívili šest rodin s běžně vybavenou a zároveň různě energeticky náročnou domácností. Ukázali jim různá opatření, jak snížit spotřebu elektřiny, aniž by své spotřebiče přestali plnohodnotně využívat.
Přečtěte si také
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Okénko energetiky
Ondřej Schejbal, SolidSun
DPH za fotovoltaiku a tepelná čerpadla je od roku 2024 snížena na 12 %
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři