Nisa nabídne netradiční značky
Mezi nájemci jsou i známé značky jako Marks&Spencer, Reserved nebo Hervis Sport a také multikino s osmi sály CineStar. První zákazníky přivítá nákupní centrum v pátek, kdy by se mělo otevřít zhruba 95 procent z jeho 160 obchodů, informovala mluvčí investora Renáta Kodadová.
Centrum Nisa je nestarším obchodním centrem v kraji. Postaveno bylo v roce 1999 a jeho výstavba tehdy přišla na 700 milionů korun. V roce 2004 obchodní dům získala firma ING Real Estate, která za něj zaplatila 30 milionů eur (tehdy asi 900 milionů Kč). Už tehdy ale obchod nestačil rostoucím nárokům zákazníků, a proto byla loni v červenci zahájena rekonstrukce a dostavba, která přišla na zhruba dvě miliardy korun.
Strohá budova se proměnila v moderní nákupní centrum, ze kterého ale na zákazníka dýchne první republika. Autorem projektu je Václav Červenka z Atelieru ph5, který se netajil inspirací z 20. a 30. let. V interiéru použil světlé barvy, litinové sloupy s rostlinnými motivy a pravé ořechové dřevo. Pasáže prosvětlují světlíky, které prostoru dávají vzdušnost a vzduch osvěžuje několik vodních prvků včetně 13 metrů vysokého vodopádu. "Věřím, že se tu lidé budou cítit dobře," řekl Červenka.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři