TV v mobilu využívá minimum lidí
Zhruba sedm procent lidí se službu chystá vyzkoušet. Důvodem pro její současné malé využití může být podle autorů průzkumu i fakt, že téměř 30 procent respondentů zatím nemá pro příjem TV vhodný telefon. Obecně odmítavý postoj k této službě má necelá třetina lidí, přitom devět procent respondentů o této možnosti ani neví a nezajímá je.
Nejvíce by lidé uvítali možnost sledovat v mobilu zpravodajské pořady, pro které se vyjádřilo 60 procent dotázaných. Poměrně velkému zájmu by se těšily i zábavné a hudební pořady, které by si nenechaly ujít v obou případech více než dvě pětiny uživatelů. Přibližně třetina respondentů by pak upřednostňovala možnost sledovat seriály, dokumenty, celovečerní filmy a sport. Erotické programy by v mobilu ráda viděla pětina lidí.
Naopak nejméně lidí láká možnost sledovat v telefonech televizní reklamu a teleshopping a větší zájem nevyvolávají ani dětské a ranní pořady, bulvární témata a amatérská videa, které respondenti označili jen v desetině případů.
Zatím moc neláká. Televizi v mobilu využívá minimum lidí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři