Tour de Beer zná vítěze
Oceněno bylo prvních 25 nejúspěšnějších účastníků. Do soutěže bylo zapojeno 25 vybraných pražských restaurací. Soutěžící měli za úkol tyto restaurace během léta navštívit a v každé vypít alespoň jedno pivo. To jim obsluha restaurace potvrdila otiskem speciálního razítka do hrací karty. V redakci Zoomu se sešlo celkem 168 platných hracích karet, z nichž 42 bylo zcela vyplněných. Nejúspěšnější získali atraktivní ceny, které věnoval Pilsner Urquell a vydavatelství Mladá fronta. Absolutní vítěz Martin Mašín si mimo jiné odnesl výčepní zařízení a konzumační poukaz do vybrané restaurace.
Pivaři sobě. Maratón Tour de Beer.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz