Noc reklamožroutů diváky bavila
Česká reklamní škola se v konkurenci neztratila, ať už v podobě odstřelovače, místo nějž "doručí" kulku do těla oběti mnohem rychlejší posel, nebo zlatavé Křižíkovy fontány, z níž se vyklubal prostředek na prostatu. Ze Slovenska přišlo tvrdé bezpečnostní varování "Vaše dítě není superman", ze Švýcarska rapující hasiči a policisté, vtloukající do hlavy telefonní číslo záchranky.
Bavily i celé reklamní série. Třeba norská beze slov rozvíjela nápadité sabotáže psa proti nenáviděnému rychlému autu, francouzská odváděla myšlenky od posedlosti erotikou k nabídce "Máme pro vás práci". A Portugalsko se variacemi na klasické horory přihlásilo k organizaci Amnesty International, která bojuje s "opravdovými netvory".
Nechyběly celebrity. Členky hudební skupiny Spice Girls se vydaly na vánoční nákupy, George Bush se na tiskové konferenci neobešel bez taháku z novin a Harrison Ford zachraňoval v italském voze tamní krásku v nesnázích. Z Itálie přišel také jeden z diváckých favoritů: reklama na deodorant, v níž slepec přičichne k dívce a hodí k ní pytel s odpadky. Potlesk vzbudila též velmi názorně animovaná Kámasútra.
Zajímavý průlet světem předvedly spoty k šampionátu v kopané od fotbalistek ve spodním prádle až po Střední východ, kde si manažeři, taxikář či holič strhávali oblečení, odkrývali dresy a pouštěli se do půtek.
Jedna velká party. Noc reklamožroutů 2008.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz