Levná reklama na TV Barrandov
Ceny za reklamní čas budou výrazně nižší než u konkurence. "Zpočátku se budou pohybovat třicet procent pod hladinou trhu,“ konstatoval programový ředitel TV Barrandov Přemysl Svora. Reklamní čas televize přitom bude prodávat externí společnost Czech Media Link, která rovněž nabízí inzertní čas televize Z1.
Reklamní odborníci přitom nejsou jistí, zda pouze nižší cena u mediálních agentur prorazí. „Reklamní trh je velmi setrvačný, televize bude muset inzerenty přesvědčit, že u ní diváci skutečně jsou. Hodně bude záležet na tom, zda se TV Barrandov zapojí do peoplemetrového měření. Zatím nemám zprávy, že by tomu tak bylo,“ uvedl marketingový analytik Štěpán Wolde ze společnosti MediaOne. Investice do rozjezdu TV Barrandov se odhadují na dvě miliardy korun. Další stovky milionů korun spolyká provoz stanice.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz