T-Mobile poslal omylem zákazníkům bonus
K omylu došlo při běžném dobíjení kreditu. Podle operátora za to může chyba v systému. „Došlo k technické chybě a jejím vlivem se posunula desetinná čárka o dvě místa. Tento případ se dotkl asi stovky zákazníků,“ potvrdila mluvčí T-Mobilu Jitka Pajurková.
„Samou radostí jsem začala volat svým známým, s nimiž jsem dlouho nemluvila. Volala jsem také do Holandska,“ řekla televizi Nova paní Jindra, které operátor dobil kredit o 20 tisíc Kč. Po jednom dni však přišla od operátora sms zpráva, že bonus byl 200 korun, a nikoliv 20 tisíc Kč.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz