Proximity Prague členem SPIR
SPIR má v současné době více než 40 členů z oblasti internetových médií a zadavatelů internetové reklamy. Vstup do organizace je signifikantním znakem přeměny agentury jakožto poskytovatele marketingového poradenství a autora komunikačních kampaní a zaujetí nové role poskytovatele integrovaných marketingových řešení s důrazem na digitální marketingovou komunikaci a one-to-one komunikační filozofii. „Očekáváme, že z členství ve sdružení budou profitovat především naši klienti,“ říká Martin Lochmann, výkonný ředitel Proximity Prague. Ta se spolu s ostatními členy zapojí do projektů majících za cíl další rozvoj českého internetu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři