TA3 oslaví zítra 7. narozeniny
„Naší zpravodajskou televizi sleduje na Slovensku stále více diváků a díky živému vysílání na internetu je k dispozici na celém světě," pochlubila se mluvčí kanálu Zuzana Váchová. Podle odhadů by měla zpravodajská televize TA3 pokrývat přibližně 65 % obyvatel, jaká je však reálná sledovanost kanálu, se však její vedení nepochlubilo, uvedlo však zavádějící údaj, že si ji zaplo více než 95 % diváků, kteří ji mohou sledovat.
TA 3 ovšem nemá jen pozitiva. V červnu zveřejnil server Mediálne.sk „bílý“ a „černý“ seznam firem, podle kterého se mají řídit její redaktoři při výběru témat. Firmy zapsané na bílém seznamu mohou na obrazovku, společnosti na černém nikoli. Seznamy mají brát novináři v potaz při oslovování respondentů pro zpravodajské a publicistické programy. Vedení televize se proti jejich existenci důrazně ohradilo.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři