Puma se ZenithOptimedia v nočním kině
Projekce ukazují novou televizní reklamu Sportlifestyle, ve které se objevuje píseň Paola Nutiniho, která propaguje kolekci Puma Runway. Puma společně se společností ZenithOptimedia International a OOH agenturou Posterscope Global vybraly frekventovaná a módní místa ve významných městech regionu EEMEA, mezi nimiž se objevuje také Praha (7.–10. srpna na budově Státní opery Praha), stejně jako například Kapské město, Dubaj a Bombaj, aby o letních víkendech vždy po 9. večerní hodině provozovala projekce s cílem oslovit cílové publikum, když je venku a užívá si nočního života. Televizní reklama je promítána z auta vybaveného mobilním ozvučovacím systémem. Jako tradičně se Puma i touto kampaní zaměřuje především na mladé spotřebitele.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz