Hypoteční banka s multibrandem
Podle generálního ředitele banky Jana Sadila přináší tato strategie výhody především klientům: „Mohou si vyřídit hypoteční úvěr tam, kde jim to vyhovuje – například ve své bance nebo pojišťovně.“ Obchodní partneři v modelu multibrandu zase nemusejí vyvíjet vlastní hypotéky a dostanou je připravené „na míru“ – Hypoteční banka slibuje úsporu nákladů a času. Samotná banka chce multibrandovou strategií posílit svou pozici na trhu. Už dnes nabízí své produkty v obchodních sítích mateřské ČSOB, Poštovní spořitelny, Citibank a společnosti Re/Max, nově začala spolupracovat také s Českou pojišťovnou a ING a jedná s dalšími partnery. Příští fází multibrandu může podle Sadila být prodej hypoték například přímo v obchodních sítích developerů a realitních kanceláří, ale i ve velkých hypermarketech. Typickým příkladem společnosti, která nabízí svým zákazníkům komplexní finanční služby, je v Británii Tesco.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři