Proximity má stříbro z Echa!
Integrovaná kampaň s názvem „Už nemohu mlčet“ s medvídkem Teddy byla již oceněna také v Londýně na Eurobestu, v NY na Caples Awards, v Ženevě na BCA Awards Proximity Worldwide nebo jako letos jediná česká práce na Cannes Lyons. Opět se tak ukázalo, že jde opravdu o výjimečnou práci na světové úrovni. Síť Proximity Worldwide získala na Echu celkem 20 cen.
Přečtěte si také
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři