Podíl Primy ve večerním vysílání klesl na minimum
V průměru Primu sledovalo v průměru necelých 17 diváků z každé stovky u tv obrazovek. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch. Prima si mírně pohoršila i v podílu na sledovanosti během celého dne; klesl o 0,17 bodu na 19,18 procenta. Polepšil si naopak první i druhý program České televize, ČT1 o 0,57 procentního bodu na 23,02 procenta, ČT2 o 1,54 bodu na 8,09 procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři