Měl by váš web prodávat?
Lze namítnout, že do lékárny jde člověk tehdy, když mu není dobře – a to se naplánovat nedá. Zvyky se však mění. Mnoho lidí reaguje na reklamní sdělení a plánuje i nákup léků podle ročního období. Pokud se návštěvník internetu naučil nakupovat jiné zboží v jiných internetových obchodech, ani s léky nebude mít problém. Pokud je chce dříve, pokud možno až domů, rád si za takovou službu připlatí. Mnohdy je internetová objednávka rychlejší než plánovaná a neustále odkládaná návštěva lékárny.
Každé odvětví prožilo své začátky a je v určité vývojové fázi. Některé obory jsou dál, jiné začínají. Léky jsou určitě na počátku, ale lidé začínají možnost nákupu léků přes internet objevovat. Proč se nepodílet na rozvoji a kultivaci tohoto prodeje léků? Pokud ne/máte stránky prezentující produkt, pokud ne/máte návštěvnost, nabídněte také možnost on-line prodeje. Není lepší zákazník než člověk pohybující se na vašich webových stránkách, které cíleně našel. A pokud web nemáte, je ten pravý čas uvažovat o úspěšné webové prezentaci.
Máte-li chuť, ale nevíte, jak se pustit do internetového obchodování a výkonnostní reklamy na internetu, je možné tyto současné výzvy s námi konzultovat. Společnost Pears Health Cyber postupně rozvíjí paletu nástrojů, jak tuto tržní příležitost využít v souladu se strategickými záměry klientů a platnou legislativou.
Ing. Pavel Hrstka Pears Health Cyber
Materiál je publikovaný v rámci spolupráce se serverem Pharm Business Magazine
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři