Reklamní smršť v americkém biografu
Ve své zprávě to uvádí americký Cinema Advertising Council. Vedle chuti přidávat reklamy a zvyšovat majitelům kin zisky je dalším důvodem rostoucí digitalizace projekce, jednoduše umožňující používat reklamy cíleně připravené pro audience nejen v různých městech, ale i podle typu filmu. Milovníci filmů si tak zřejmě budou muset zvyknout na to, že ve chvíli, kdy se v biografu usadí do křesla, nastane reklamní smršť.
Vyšší zisky z reklam jsou samozřejmě příjemnou vidinou pro majitele amerických kin, kterým se nelíbí letošní pokles zisků o 6 procent. Proto celkem bez větším problémů investovali v posledních třech letech přes 150 miliónů dolarů do jednoduchých digitálních projektorů, používaných výhradně pro reklamy. A trend dále roste, tři největší řetězce amerických kin, Regal Entertainment, AMC Theaters a Cinemark, společně založily agenturu National CineMedia, starající se o prodej reklam v kinech.
Typický balík reklamních šotů vypadá jako televizní reklamy, dvacetiminutový balík ale bude spíše slibným přáním, neboť jen málokdo sedí v kině o dvacet minut dřív. Reklamní agentury ale slibují „odměnu“ těm, kteří vydrží. Místo obvyklých diapozitivů nabádajících ke koupi produktu, budou reklamní šoty podporované velkými firmami prý připomínat spíše videoklipy s uceleným příběhem.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři