Americký tisk v reklamním pádu
Čísla jsou podle analytiků hrozivá a pokles reklamních příjmů akceleruje. Úhrnný příjem necelých 18,5 miliardy dolarů představuje pětiprocentní pokles. A při celkovém počtu 154 125 reklamních stránek je pokles dokonce 9,5procentní. Když se počítá jen třetí čtvrtletí, je to ještě horší, finanční pokles o 8,8 procent, pád v počtu stránek pak dosahuje téměř 13 procent.
Pouhé tři kategorie časopisů prokázaly vzrůst příjmů z reklam – jídlo (3,4 %), přímý prodej (4,5 %) a hotely (3,1 %). Největšího poklesu se pak dočkala tato odvětví: automobilový průmysl (20 %), technologie (11,3 %) a farmaceutie (13 %).
To ovšem platí pouze pro 9 měsíců roku 2009, protože i ty oblasti, které jsou na tom zatím dobře, zažívají teď v druhé polovině roku pokles, často dokonce značný. Příkladem může být právě oblast potravin, jejíž příjmy klesly už o 18 procent. Jelikož v tomto čtvrtletí poklesly příjmy ve všech oblastech, je výhled do posledních měsíců tohoto roku značně nepříznivý.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři