Obliba diskontů roste
Diskontní obchodní řetězce na tuzemském trhu pomocí nízkých cen a stále hustější sítě prodejen ubírají zákazníky především supermarketům, kterým se počet pravidelných zákazníků loni naopak snížil. Hypermarkety si v roce 2006 věrné zákazníky udržely. Vyplývá to z průzkumu společnosti The Nielsen Company.
Loni v diskontech pravidelně nakupovalo 41 procent Čechů, což bylo meziročně o 17 procentních bodů více. Do supermarketů sice chodilo pravidelně nakupovat 75 procent tuzemských spotřebitelů, ve srovnání se rokem 2005 se ale jejich podíl snížil o čtyři procentní body. V hypermarketech v roce 2006 pravidelně nakupovalo 64 procent lidí, o bod více. Diskontní řetězce loni v Česku pokračovaly v rychlé expanzi, kterou zahájily později než sítě hypermarketů a supermarketů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři