(Kurzy.cz)
ČS - CME - koment k reklamě v ČTV klesající podle plánu
V tomto moment
ě vidíme tyto zprávu jako neutrální, jelikož zamítnutí bylo všeobecně očekávané. Již jsme zmiňovali, že obě z největších soukromých televizních stanic (TV Nova a TV Prima) by tento rok měly profitovat z redukce reklamního času na 0,5 % a později, v roce 2008, na 0 % na ČT, ale to už je v ceně akcie zahrnuto. Nicméně se říká, že poslanci Sociálních demokratů stále tuto myšlenku silně podporují a – překvapivě – koaliční strany prohlašují, že tento návrh je potřeba prodiskutovat, a to ke konci tohoto roku. Státní ČT stanice (dva kanály) ztrácejí svůj reklamní čas i díky neurčité dohodě, která požaduje transformaci příjmů z reklamy na nové digitální stanice. Jenže digitalizace se od té doby zpozdila. To je hlavní důvod proč ostatní strany také zvažují zachovat reklamní čas na České televizi. Myslíme si, že pokud by byl konečný termín pro spuštění digitalizace schválen do léta, pak by Dolní sněmovna nemusela měnit současný plán ohledně zkrácení reklamního času v České televizi (proti tomu jde totiž zvyšování koncesionářských poplatků). Pokud ne, pak by již zmiňovaný pozměňovací návrh mohl mít negativní dopad na naše hodnocení ve výši okolo 5 USD. V našem modelu (doporučení akumulovat, cílová cena 97.8 USD) předpokládáme, že digitální vysílání bude spuštěno v roce 2010 a že státní TV stanice budou postupně reklamní čas redukovat jak bylo původně plánováno. Jakákoliv změna v původním plánu by samozřejmě měla vliv na naše ocenění.Jakub Židoň
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz