(Kurzy.cz)
TV Nova zvedne ceny reklamy v průměru o 15%
TV Nova (vlastněná CME) oznámila pro příští rok v průměru 15% zvýšení cen reklamních časů. Nárůst je v souladu s předchozími prohlášeními CME. Nova zároveň odmítá, že by v příštím roce na trhu reklamy vznikl duopol Novy a Primy.
Milan Vaníček
Ceny za reklamu v televizi Nova, vlajkové lodi CME, vzrostou v p
říštím roce okolo 15 %, jak prohlásil její ředitel. Porovnání cen pro rok 2006 a 2007 zaměřenou na cílovou skupinu dospělých občanů jasně ukazuje, že každoroční nárůst by mohl dosáhnout v průměru 15ti %, dodal ještě Dvořák. Jan Levora, šéf ČSZV pro Reuters prohlásil, že analýzy původně ukazovaly, že cena reklamy v příštím roce vzroste o 25 – 30 %. (Reuters)Zhruba stejná byla i o
čekávání trhu, proto by na to CME měla zareagovat negativně. Jakub ŽidoňSouvisející zprávy:
AKA - reklama na Nově by mohla zdražit až o 30%
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz