(Kurzy.cz)
TNS - hrubé výdaje na TV reklamu v květnu stouply na 2,35 mld.Kč
Hrubé výdaje na televizní reklamu podle TNS A-Connect v kv
ětnu meziročně stouply o 251 mil. Kč na 2,35 miliardy Kč, tj. o 12%. Po dlouhé době se meziměsíčně zvýšila sledovanost TV Nova (CME), která v meziorčním srovnání ztratila 17,9% sledovanosti proti 21,8% v dubnu.Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři