(Kurzy.cz)
TV Nova pro rok 2014 zdraží reklamu jen o cca 5%, chce být opět vstřícnější k inzerentům
Nova chce zmírnit některé problematické body letošních pravidel jako je například povinnost záloh při dlouhodobějších kampaních, celkově by měla být nově představená strategie vstřícnější a flexibilnější.
Na začátku letošního roku Nova zdražila reklamu v některých případech až o 40% a odmítla poskytovat dříve obvyklé výrazné 10-15procentní slevy. Následný odliv inzerentů výrazně snížil reklamní příjmy - podle některých odhadů za prvních 8M tohoto roku v ceníkových cenách až o 49% na 3,15 mld.Kč.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři