(Kurzy.cz)
Světové vyhledávače hlásí další nárůst příjmů z reklamy
Podle studie vypracované společnostmi Interactive Advertising Bureau a PriceWaterhouseCoopers v 1Q tohoto roku stouply příjmy z reklamy na internetu v USA v podle předběžných odhadů o 39 % na 2,3 mld. USD. Oproti 4Q roku 2003 to představuje růst o 4%. Příjmy z reklamy byly v 1Q nejvýše v historii sledovanosti tohoto ukazatele Svého vrcholu 8,09 miliardy USD dosáhly příjmy z internetové reklamy v roce 2000. Loni činily 7,27 miliardy USD. V letošním roce očekávají analytici růst až o 20 procent. Nejvíce se zvyšuje poptávka po reklamě na stránkách vyhledávačů. Společnost Google již dříve uvedla, že její příjmy z reklamy v prvním čtvrtletí stouply proti předchozím třem měsícům o 27 procent na 375,3 milionu USD. Vyhledavač Yahoo zaznamenal zvýšení o 16 procent na 635 milionů USD. Největší inzerenti stále utrácejí na internetu pouze zlomek svých reklamních rozpočtů. Tato částka však stabilně roste. |
|
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz