Spotřebitelský barometr - březen 2004 (11.5.2004)
Spotřebitelský barometr (indikátor CCI - Consumer Confidence Index) dosáhl v dubnu 2004 stejné hodnoty jako v březnu, a to 41,3, což jetdtdtéměř čtyřleté minimum. Vzhledem k tomu, že klesající a současně velmi nízká hodnota CCI se již projevuje od IV. čtvrtletí m. r. – lze vývoj považovat za trvající trend skeptického hospodářského i spotřebitelského mínění veřejnosti. To je zřejmě ovlivňováno zejména vlastní realizací a také silnou medializací reformy veřejných financí, resp. jejími faktickými důsledky. Z meziměsíčního kolísání indexů vyplývá velmi mírné zvýšení oproti březnu v ekonomickém a finančním hodnocení současné a budoucí situace, nicméně hodnocení nákupní atmosféry zůstalo v dubnu výrazně za situací jak v I. čtvrtletí t. r., tak v roce 2003. Nízké hodnocení v kritérii „nákupních úmyslů“ nadále silně ovlivňuje souhrnný ukazatel CCI. Pokračování tiskové zprávy naleznete ZDE |
|
On-line Shop |
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři