Audiometry Praha 2004
Multimediálně minutu po minutě
Zatím ve zkušebním provozu na území hlavního města se od poloviny dubna rozběhne několikatýdenní elektronické měření poslechovosti rádií a sledovanosti televizí. Jeho výsledky využijí celoplošné rozhlasové stanice, lokální rádia i kabelové televize.
Za výrazné finanční účasti realizátora, společnosti GfK Praha, dostane český mediální trh příležitost posoudit možnosti komplexního pohledu na využívání elektronických médií. Poprvé v zemích střední a východní Evropy vstoupí do výzkumu inovativní měřící systém tzv. audiometrů, svou přesností a mírou detailu srovnatelný s peoplemetry. Poprvé zjistí rádia bez pochybností o zkresleních daných nedokonalostí paměti respondenta, jak se jejich posluchač chová minutu po minutě, poprvé se televizní měření odpoutá od přijímačů v domácnosti, poprvé se – tak jako v reálném životě – prolne poslechové chování s chováním diváckým. Poprvé tak bude možné zjistit i kombinovaný zásah obou typů médií například při důležitých sportovních nebo společensko-politických událostech. Zajímavé údaje jistě přinesou i informace o víkendovém mediálním chováním, zatím zjišťované neelektronicky i sledovanosti Mistrovství světa v hokeji a Mistrovství Evropy ve fotbale vč. sportovních barů, apod.
V druhé březnové dekádě bude k celému projektu uspořádána tisková konference a pracovní setkání s klienty.
Poslední zprávy z rubriky Ostatní:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři