Ztráta společnosti Playboy se ve třetím čtvrtletí prohloubila
Ztráta americké mediální společnosti Playboy Enterprises, která je známá především stejnojmenným pánským časopisem, se v letošním třetím čtvrtletí navzdory nárůstu tržeb zvýšila. Oznámila to dnes firma a dodala, že výsledky byly zasaženy vyššími úrokovými náklady a zahraničními daněmi. Čistá ztráta společnosti, jejíž vlajkový časopis Playboy letos slaví 50. výročí svého vzniku, vzrostla na 944.000 dolarů z 639.000 dolarů ve stejném loňském období. Ztráta činila tři centy na akcii, takže byla vyšší, než očekávali analytici, kteří ji odhadovali na pouhé dva centy. Tržby se ve sledovaném období díky internetovým aktivitám meziročně zvýšily o 11 procent na 74,4 milionu dolarů. Společnost rovněž uvedla, že ve čtvrtém čtvrtletí očekává nárůst reklamních tržeb vydavatelské divize o 64 procent díky většímu počtu stránek s inzercí. Firma, která vlastní několik televizních kanálů, produkuje kazety pro domácí video a provozuje internetové stránky, dnes rovněž zvýšila odhad provozního zisku pro celý letošní rok na 25 milionů dolarů z předchozích 22 milionů, napsala agentura Reuters.
Poslední zprávy z rubriky Údaje o firmách:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz